Obchodné podmienky

ktoré stanovujú pravidlá medzi:

spoločnosťou Kompletný TRH nehnuteľností, s.r.o.
(ďalej len "prevádzkovateľ")

a

používateľom služieb internetového portálu www.trh.sk
(ďalej len "používateľ").

Článok 1.
Základné pojmy

1.1 Služba
Pre účely týchto Obchodných podmienok sa službou rozumie poskytovanie prístupu a využívanie funkcií na internetovom portáli www.TRH.sk

1.2 Prevádzkovateľ
Prevádzkovateľom služieb je spoločnosť Kompletný TRH nehnuteľností, s.r.o., IČO: 35 721 197, Drotárska cesta 102, 811 02 Bratislava, zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I., oddiel: Sro, vložka č. 14967/B

1.3 Používateľ
Požívateľom služieb je každá fyzická a právnická osoba, ktorá využíva služby internetového portálu www.TRH.sk.

Článok 2.
Uverejnený obsah

  1. Všetok obsah internetového portálu www.TRH.sk (zahŕňajúci - nie však limitovaný na - články, fotografie, obrázky, ilustrácie, audio alebo video klipy, webdizajn, programovacie skripty alebo kódy) podlieha zákonu č. 618/2003 Z. z. autorský zákon v platnom znení a ostatným všeobecne záväzným právnym predpisom a je majetkom prevádzkovateľa, resp. jeho zmluvných partnerov.
  2. Pokiaľ nie je inde stanovené inak, používateľ nesmie šíriť, podieľať sa na šírení či predaji obsahu internetového portálu www.TRH.sk.

Článok 3.
Práva a povinnosti používateľa a prevádzkovateľa

  1. Za obsah uverejnených inzerátov, reklamných bannerov, profilu používateľa, blogov či diskusných príspevkov nesie plnú zodpovednosť používateľ. Prevádzkovateľ nemá povinnosť skúmať tento obsah, konkrétne skúmať, či nepoškodzuje záujmy tretích osôb. Za nároky tretích osôb, ktoré by v tejto súvislosti boli voči prevádzkovateľovi vznesené, zodpovedá výhradne používateľ, ktorý sa zaväzuje tieto nároky znášať v celom rozsahu.
  2. Pokiaľ sú v rámci zverejneného obsahu používané ochranné registrované značky, dáva prevádzkovateľovi automaticky používateľ povolenie k používaniu týchto značiek. Používateľ týmto zaručuje, že má oprávnenie používať tieto ochranné značky, a prevádzkovateľ nemá povinnosť ďalej túto vec skúmať.
  3. Používateľ sa zaväzuje, že nebude uverejňovať obsah, ktorý je urážlivý či klamlivý, je v rozpore s platnými právnymi predpismi, dobrými mravmi, či so všeobecne platnými morálnymi princípmi.
  4. Používateľ sa zaväzuje, že žiadne z uverejnených informácií úmyselne nevyplnil nepravdivo. Zároveň sa zaväzuje, že nebude uverejňovať informácie, o ktorých si je v čase uverejnenia vedomý, že nie sú aktuálne.
  5. Používateľ sa zaväzuje, že u inzerátov, v časti venovanej fotografiám nehnuteľnosti, nebude uverejňovať taký obrazový materiál, ktorý bezprostredne nesúvisí s ponúkanou nehnuteľnosťou (napr. logo spoločnosti, resp. akýkoľvek reklamný materiál). Používateľ sa ďalej zaväzuje, že nebude tú istú nehnuteľnosť inzerovať vo viac ako jednom inzeráte v priebehu 1 mesiaca. Viac krát mazať, prípadne archivovať a následne pridávať tú istú nehnuteľnosť je zakázané.
  6. Používateľ sa zaväzuje, že v diskusných príspevkoch nebude uverejňovať žiaden reklamný text alebo ich iným spôsobom využívať na komerčné účely.
  7. Používateľ sa zaväzuje, že na portáli www.TRH.sk nebude konať s úmyslom spôsobiť škodu inému používateľovi.
  8. Na portáli www.TRH.sk sa môžu zaregistrovať tri typy používateľov: Súkromná osoba, Realitná kancelária a Iná právnicka osoba. Ako Súkromná osoba sa na portáli môžu zaregistrovať výhradne fyzické osoby. Súkromná osoba má právo na portáli www.TRH.sk zverejňovať naraz maximálne tri aktívne inzeráty, používatelia Realitná kancelária a Iná právnicka osoba nemajú maximálny počet inzerátov limitovaný.
  9. Prevádzkovateľ má právo nezverejniť prípadne odstrániť taký obsah, ktorý porušil ustanovenia v článku 3 bod 3., 4., 5., 6. a 7. Zároveň si prevádzkovateľ vyhradzuje právo odstrániť akýkoľvek obsah, o ktorom usúdi, že negatívne ovplyvňuje služby poskytované ostatným používateľom. Pri porušení týchto ustanovení má prevádzkovateľ právo odmietnuť používateľovi prístup na internetový portál www.TRH.sk. Pokiaľ je to možné, prevádzkovateľ používateľa o týchto skutočnostiach vopred písomne alebo telefonicky upovedomí.

Článok 4.
Reklamácia

  1. Prevádzkovateľ ručí za čo najlepšie poskytnutie služieb.
  2. Používateľ má právo reklamovať chybu, ktorá sa vyskytla na strane prevádzkovateľa.
  3. Používateľ je zároveň oprávnený v rámci reklamačného postupu požadovať primeranú náhradu škody, ktorá mu chybou na strane prevádzkovateľa vznikla, alebo žiadať primeranú zľavu z ceny.
  4. Lehota pre uplatnenie reklamácie je najneskôr 14 dní odo dňa, keď používateľ chybu zistil, alebo mohol, s prihliadnutím na okolnosti, zistiť.
  5. Reklamáciu je používateľ oprávnený uskutočniť prostredníctvom pošty, faxom alebo e-mailom. Prevádzkovateľ sa zaväzuje oznámiť výsledok reklamácie do 30 dní odo dňa je prevzatia.
  6. Chybou na strane prevádzkovateľa sa okrem iného rozumie aj nefunkčnosť jeho služieb, ktoré sa týkajú objednávky Používateľa, a to po dobu dlhšiu než 12 hodín v ktorýkoľvek deň v čase od 6:00 do 22:00.
  7. Zľava z ceny sa uplatňuje formou dobropisu alebo ponúknutia kompenzácie vo forme dohodnutej vzájomne, ale len na tú pomernú časť plnenia, na ktorú nie je uplatňovaná reklamácia.

Článok 5.
Záverečné ustanovenia

5.1 Mlčanlivosť, ochrana údajov
  1. Zmluvné strany sa zaväzujú neposkytovať informácie získané v rámci spolupráce tretím osobám.
  2. Prevádzkovateľ sa zaväzuje, že on a jeho oprávnené osoby, ktorí pri výkone svojej práce prichádzajú do styku s osobnými údajmi používateľa, budú zachovávať mlčanlivosť o nich podľa § 18 ods. 2 zákona č. 428/2002 o ochrane osobných údajov v informačných systémoch, a nevyužijú ich pre osobnú potrebu a sprístupnenie tretím osobám bez súhlasu používateľa.
5.2 Záruky pri prístupe k službám prevádzkovateľa
  1. Prevádzkovateľ zaručuje dostupnosť dát zodpovedajúcu obvyklému technickému štandardu. Používateľ si však musí byť vedomý toho, že v súlade so súčasnou úrovňou technických zariadení nie je možné vždy zabezpečiť bezchybnú dostupnosť údajov. Rovnako neručí prevádzkovateľ za prípady, keď sú dáta nedostupné bez jeho zavinenia:
    • Pri použití nevhodného software alebo hardware
    • Poruchami komunikačných sietí iných poskytovateľov
    • Výpadkom služby u poskytovateľa pripojenia k internetu
    • Neúplnou alebo neaktualizovanou ponukou na tzv. proxy serveroch komerčných a nekomerčných poskytovateľov pripojenia k internetu a ďalších online služieb
    • Výpadkom nášho serveru, ktorý netrvá dlhšie než 12 hodín v ktorýkoľvek deň v čase od 6:00 do 22:00.
5.3 Ostatné
  1. Všetky zmeny a dodatky ku obchodným podmienkam vyžadujú písomnú formu. Všetky vzťahy neupravené Obchodnými podmienkami spoločnosti Kompletný TRH nehnuteľností, s.r.o. sa riadia platnými právnymi predpismi SR. V prípade sporu, ktorý sa nepodarí vyriešiť medzi prevádzkovateľom a používateľom dohodou, je príslušnosť súdu určená podľa Občianskeho súdneho poriadku.
  2. Prevádzkovateľ je oprávnený tieto Obchodné podmienky jednostranne zmeniť. Nové znenie Podmienok používania je Prevádzkovateľ povinný zverejniť najneskôr 15 pracovných dní pred ich účinnosťou.
  3. Prevádzkovateľ je oprávnený zasielať používateľom informačné a propagačné materiály. Zaväzuje sa však po výzve zo strany používateľa upustiť od zasielania týchto informácií danému používateľovi.

Tieto obchodné podmienky sú platné od 1.7.2012

Späť

Úložné priestory

Rodina se dusí! Povedala manželka svojej polovičke pred sťahovaním sa vo filme Kulový blesk. Aby táto veta nebola na dennom poriadku aj v tej vašej rodine a pritom nemáte v záujme sťahovať sa do väčšieho príbytku, povieme si pár rád ako riešiť efektivitu úložných priestorov. Veď komu by sa pre pár vecí, ktoré nemáte momentálne kde uložiť, chcelo predávať svoju nehnuteľnosť a zháňať si väčšiu? Aby ste si s týmto problémom poradili čo najefektívnejšie, tak kľúčovým slovom celého priestorového problému je skriňa. Dnes máme celý rad možností..

Riešenia, ktoré vám zjednodušia údržbu modernej kuchyne Riešenia, ktoré vám zjednodušia údržbu modernej kuchyne

Moderne kuchyne sa stali srdcom našich domovov, miestom, kde nie len príprava jedál, ale aj rodinné stretnutia a spoločenské udalosti zohrávajú dôležitú úlohu. Aby sme si ale mohli tieto okamihy plnohodnotne vychutnávať, je dôležité mať k tomu priestor, ktorý je nielen štýlový, ale aj ľahko udržiavateľný. Pokračujte v čítaní a zistíte, ktoré riešenia vám zjednodušia údržbu moderne vybavenej kuchyne? Moderné kuchynské linky na mieru Jedným z hlavných krokov k jednoduchej údržbe kuchyne je investícia do kuchynských liniek na mieru. Moderné..

Klimatizácia vo výškových budovách

V dnešnej dobe už nie je klimatizácia žiadnym luxusom, práve naopak, stala sa neoddeliteľnou výbavou našich domov, bytov, či pracovísk. Počas horúcich letných dní, prináša osvieženie, prevetrá miestnosť a dlhodobo udržiava chladnejšie prostredie. V zime naopak dokáže udržať stabilnú teplotu vzduchu v miestnosti. Len málokto si však uvedomuje, že klimatizácia pomaly pôsobí aj na náš organizmus, čo nemusí byť vždy len prospešné. Senzibilnejší ľudia, môžu citlivo reagovať najmä na veľké teplotné rozdiely, ktoré sa môžu objaviť počas letných horúčav...

Nekvalitné zateplenie fasády

 Spoluvlastníci prerábame fasádu na dome, na čo sme si objednali stavebnú firmu. Máme s ňou uzatvorenú zmluvu o diele, kde sa uvádza deň, kedy mali začať a kedy odovzdať hotovú robotu. Aj hodnotu a zloženú zálohu. Práca mala byť hotová už pred dvoma týždňami, my však máme dom len oblepený polystyrénom a problém, aby sem robotníci vôbec prišli. Telefonujem im každý deň a oni vždy hovoria, že prídu, čo sa stane len zriedka. Spolumajiteľ firmy, ktorý nám mal dodať plastové okná sa do toho zapojil tiež, bol zhrozený, že v akom stave to máme spravené...

Nová slovenská právna úprava timesharingu - úprava dočasného užívania nehnuteľností v dovolenkových destináciách

Na 18. schôdzi Národnej rady Slovenskej republiky bol, okrem iných, bodom rokovania návrh zákona o ochrane spotrebiteľa pri poskytovaní niektorých služieb cestovného ruchu. Prezident SR JUDr. Ivan Gašparovič návrh zákona vrátil s pripomienkami na opätovné prerokovanie, po ich zapracovaní bol predmetný návrh zákona  Národnou radou SR schválený a dňa 17. mája 2011 publikovaný v Zbierke zákonov ako zákon č. 161/2011 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri poskytovaní niektorých služieb cestovného ruchu. Predmetný zákon týkajúci sa, ako už..

Sporné nároky a určenie vlastníckeho práva

Môj otec mi v roku 2003 daroval pozemok, ktorý naša rodina užívala a obhospodarovala od dvadsiatych rokov minulého storočia. Malá časť priliehajúca k môjmu pozemku pôvodne pripadajúca k bývalej vodnej hrádzi bola prebudovaná na verejnú komunikáciu a časť bola prevedená do vlastníctva jednej obchodnej spoločnosti. Dozvedel som sa to pred jeden a pol rokom a myslím si, že pozemok bol prevedený do vlastníctva od štátnej inštitúcie, ktorá nebola skutočným vlastníkom. Nový „vlastník“ si vzal na spornú časť pozemku hypotéku. V tejto časti sa nachádza..

Stavebné sporenie

Stavebné sporeniePrincíp a priebehVýhodyDôležité pojmyStavebné sporenie je dnes jedným z najefektívnejších nástrojov financovania bytovej výstavby nielen vo vyspelých západoeurópskych ekonomikách ale aj u nás. Prvým oficiálnym dňom, počas ktorého začala Prvá stavebná sporiteľňa, a. s., vykonávať svoju činnosť, bol 16. november 1992. Prvá stavebná sporiteľňa a. s., bola prvou špecializovanou bankou tohto druhu v strednej a východnej Európe. Založili ju tri renomované európske bankové domy: Slovenská štátna sporiteľňa, š.p.ú. (v súčasnosti Slovenská..

Prečo a ako si správne poistiť nehnuteľnosť

Stalo sa Vám už, že ste počuli o niekom kto prišiel o svoj dom alebo byt? Nečakané nehody ako prasknuté potrubie, požiar alebo spadnutý strom na strechu sa môžu pripliesť do života každému. Každý z Nás si svoju nehnuteľnosť necháva poistiť z rôznych dôvodov. Najčastejšími pocitmi, ktoré nami hýbu sú strach, chtíč po pocite istoty a bezpečia, alebo pre niektorých dokonca prestíž. Sú ale tieto pocity hodné toho, aby sme pravidelne platili sumu, za ktorú snáď nikdy nebudeme musieť vyžadovať protislužbu? ÁNO. Každému..

Vývoj cien bytov V Bratislave v roku 2007

Analýza cien bytov v Bratislave sa robila z plnohodnotných 13.410 údajov za obdobie od januára do decembra 2007. Priemerná cena m2 bytu v Sk sa vypočítavala bez výrazných odchýliek narúšajúcich trend. Oddelene sa vypočítavali ceny novostavieb od cien starých bytov, aby sa odhalil ich vplyv na rast cien starých bytov. Graf č.1: Tento graf poukazuje na to, že 34% z celkovej ponuky bytov pripadalo na ponuku novostavieb. Toto malo zákonitý vplyv na vývoj celkovej výslednej ceny, ktorú novostavby ťahali nahor.Graf č.2: Tento graf ukazuje, že najväčší podiel na množstve..


Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies.