Obchodné podmienky

ktoré stanovujú pravidlá medzi:

spoločnosťou Kompletný TRH nehnuteľností, s.r.o.
(ďalej len "prevádzkovateľ")

a

používateľom služieb internetového portálu www.trh.sk
(ďalej len "používateľ").

Článok 1.
Základné pojmy

1.1 Služba
Pre účely týchto Obchodných podmienok sa službou rozumie poskytovanie prístupu a využívanie funkcií na internetovom portáli www.TRH.sk

1.2 Prevádzkovateľ
Prevádzkovateľom služieb je spoločnosť Kompletný TRH nehnuteľností, s.r.o., IČO: 35 721 197, Drotárska cesta 102, 811 02 Bratislava, zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I., oddiel: Sro, vložka č. 14967/B

1.3 Používateľ
Požívateľom služieb je každá fyzická a právnická osoba, ktorá využíva služby internetového portálu www.TRH.sk.

Článok 2.
Uverejnený obsah

  1. Všetok obsah internetového portálu www.TRH.sk (zahŕňajúci - nie však limitovaný na - články, fotografie, obrázky, ilustrácie, audio alebo video klipy, webdizajn, programovacie skripty alebo kódy) podlieha zákonu č. 618/2003 Z. z. autorský zákon v platnom znení a ostatným všeobecne záväzným právnym predpisom a je majetkom prevádzkovateľa, resp. jeho zmluvných partnerov.
  2. Pokiaľ nie je inde stanovené inak, používateľ nesmie šíriť, podieľať sa na šírení či predaji obsahu internetového portálu www.TRH.sk.

Článok 3.
Práva a povinnosti používateľa a prevádzkovateľa

  1. Za obsah uverejnených inzerátov, reklamných bannerov, profilu používateľa, blogov či diskusných príspevkov nesie plnú zodpovednosť používateľ. Prevádzkovateľ nemá povinnosť skúmať tento obsah, konkrétne skúmať, či nepoškodzuje záujmy tretích osôb. Za nároky tretích osôb, ktoré by v tejto súvislosti boli voči prevádzkovateľovi vznesené, zodpovedá výhradne používateľ, ktorý sa zaväzuje tieto nároky znášať v celom rozsahu.
  2. Pokiaľ sú v rámci zverejneného obsahu používané ochranné registrované značky, dáva prevádzkovateľovi automaticky používateľ povolenie k používaniu týchto značiek. Používateľ týmto zaručuje, že má oprávnenie používať tieto ochranné značky, a prevádzkovateľ nemá povinnosť ďalej túto vec skúmať.
  3. Používateľ sa zaväzuje, že nebude uverejňovať obsah, ktorý je urážlivý či klamlivý, je v rozpore s platnými právnymi predpismi, dobrými mravmi, či so všeobecne platnými morálnymi princípmi.
  4. Používateľ sa zaväzuje, že žiadne z uverejnených informácií úmyselne nevyplnil nepravdivo. Zároveň sa zaväzuje, že nebude uverejňovať informácie, o ktorých si je v čase uverejnenia vedomý, že nie sú aktuálne.
  5. Používateľ sa zaväzuje, že u inzerátov, v časti venovanej fotografiám nehnuteľnosti, nebude uverejňovať taký obrazový materiál, ktorý bezprostredne nesúvisí s ponúkanou nehnuteľnosťou (napr. logo spoločnosti, resp. akýkoľvek reklamný materiál). Používateľ sa ďalej zaväzuje, že nebude tú istú nehnuteľnosť inzerovať vo viac ako jednom inzeráte v priebehu 1 mesiaca. Viac krát mazať, prípadne archivovať a následne pridávať tú istú nehnuteľnosť je zakázané.
  6. Používateľ sa zaväzuje, že v diskusných príspevkoch nebude uverejňovať žiaden reklamný text alebo ich iným spôsobom využívať na komerčné účely.
  7. Používateľ sa zaväzuje, že na portáli www.TRH.sk nebude konať s úmyslom spôsobiť škodu inému používateľovi.
  8. Na portáli www.TRH.sk sa môžu zaregistrovať tri typy používateľov: Súkromná osoba, Realitná kancelária a Iná právnicka osoba. Ako Súkromná osoba sa na portáli môžu zaregistrovať výhradne fyzické osoby. Súkromná osoba má právo na portáli www.TRH.sk zverejňovať naraz maximálne tri aktívne inzeráty, používatelia Realitná kancelária a Iná právnicka osoba nemajú maximálny počet inzerátov limitovaný.
  9. Prevádzkovateľ má právo nezverejniť prípadne odstrániť taký obsah, ktorý porušil ustanovenia v článku 3 bod 3., 4., 5., 6. a 7. Zároveň si prevádzkovateľ vyhradzuje právo odstrániť akýkoľvek obsah, o ktorom usúdi, že negatívne ovplyvňuje služby poskytované ostatným používateľom. Pri porušení týchto ustanovení má prevádzkovateľ právo odmietnuť používateľovi prístup na internetový portál www.TRH.sk. Pokiaľ je to možné, prevádzkovateľ používateľa o týchto skutočnostiach vopred písomne alebo telefonicky upovedomí.

Článok 4.
Reklamácia

  1. Prevádzkovateľ ručí za čo najlepšie poskytnutie služieb.
  2. Používateľ má právo reklamovať chybu, ktorá sa vyskytla na strane prevádzkovateľa.
  3. Používateľ je zároveň oprávnený v rámci reklamačného postupu požadovať primeranú náhradu škody, ktorá mu chybou na strane prevádzkovateľa vznikla, alebo žiadať primeranú zľavu z ceny.
  4. Lehota pre uplatnenie reklamácie je najneskôr 14 dní odo dňa, keď používateľ chybu zistil, alebo mohol, s prihliadnutím na okolnosti, zistiť.
  5. Reklamáciu je používateľ oprávnený uskutočniť prostredníctvom pošty, faxom alebo e-mailom. Prevádzkovateľ sa zaväzuje oznámiť výsledok reklamácie do 30 dní odo dňa je prevzatia.
  6. Chybou na strane prevádzkovateľa sa okrem iného rozumie aj nefunkčnosť jeho služieb, ktoré sa týkajú objednávky Používateľa, a to po dobu dlhšiu než 12 hodín v ktorýkoľvek deň v čase od 6:00 do 22:00.
  7. Zľava z ceny sa uplatňuje formou dobropisu alebo ponúknutia kompenzácie vo forme dohodnutej vzájomne, ale len na tú pomernú časť plnenia, na ktorú nie je uplatňovaná reklamácia.

Článok 5.
Záverečné ustanovenia

5.1 Mlčanlivosť, ochrana údajov
  1. Zmluvné strany sa zaväzujú neposkytovať informácie získané v rámci spolupráce tretím osobám.
  2. Prevádzkovateľ sa zaväzuje, že on a jeho oprávnené osoby, ktorí pri výkone svojej práce prichádzajú do styku s osobnými údajmi používateľa, budú zachovávať mlčanlivosť o nich podľa § 18 ods. 2 zákona č. 428/2002 o ochrane osobných údajov v informačných systémoch, a nevyužijú ich pre osobnú potrebu a sprístupnenie tretím osobám bez súhlasu používateľa.
5.2 Záruky pri prístupe k službám prevádzkovateľa
  1. Prevádzkovateľ zaručuje dostupnosť dát zodpovedajúcu obvyklému technickému štandardu. Používateľ si však musí byť vedomý toho, že v súlade so súčasnou úrovňou technických zariadení nie je možné vždy zabezpečiť bezchybnú dostupnosť údajov. Rovnako neručí prevádzkovateľ za prípady, keď sú dáta nedostupné bez jeho zavinenia:
    • Pri použití nevhodného software alebo hardware
    • Poruchami komunikačných sietí iných poskytovateľov
    • Výpadkom služby u poskytovateľa pripojenia k internetu
    • Neúplnou alebo neaktualizovanou ponukou na tzv. proxy serveroch komerčných a nekomerčných poskytovateľov pripojenia k internetu a ďalších online služieb
    • Výpadkom nášho serveru, ktorý netrvá dlhšie než 12 hodín v ktorýkoľvek deň v čase od 6:00 do 22:00.
5.3 Ostatné
  1. Všetky zmeny a dodatky ku obchodným podmienkam vyžadujú písomnú formu. Všetky vzťahy neupravené Obchodnými podmienkami spoločnosti Kompletný TRH nehnuteľností, s.r.o. sa riadia platnými právnymi predpismi SR. V prípade sporu, ktorý sa nepodarí vyriešiť medzi prevádzkovateľom a používateľom dohodou, je príslušnosť súdu určená podľa Občianskeho súdneho poriadku.
  2. Prevádzkovateľ je oprávnený tieto Obchodné podmienky jednostranne zmeniť. Nové znenie Podmienok používania je Prevádzkovateľ povinný zverejniť najneskôr 15 pracovných dní pred ich účinnosťou.
  3. Prevádzkovateľ je oprávnený zasielať používateľom informačné a propagačné materiály. Zaväzuje sa však po výzve zo strany používateľa upustiť od zasielania týchto informácií danému používateľovi.

Tieto obchodné podmienky sú platné od 1.7.2012

Späť

Vývoj ponukových cien bytov na prenájom za r. 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 a 2012

Realitný portál TRH.sk pre svojich návštevníkov pripravil analýzu ponukových cien bytov na prenájom za m2/mes. pre okresy Bratislavy (BA I, BA II, BA III, BA IV a BA V) ako aj pre vybrané lokality z Bratislavy.Analýza je za obdobie rokov 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 a 2012 (polročné údaje).Uvedené ceny sú ponukovými cenami za m2, ceny sú samozrejme očistené o extrémy. Kategória sledovaných bytov zahŕňa staršie byty ako aj novostavby. Podrobnejšie aktuálne štatistiky cien nehnuteľností. Okresy Bratislavy: Vybrané..

Ako si spálňu zariadiš, tak budeš spať

Prvoradou úlohou spálne je, aby sme sa v nej cítili dobre. Má nám spolu s posteľou poskytnúť oddych a regeneráciu. V žiadnom prípade by nemala slúžiť ako sklad, či odkladací priestor pre nadbytočné veci a pôsobiť pri tom preplneným dojmom. Výstavba panelových domov nám však zanechala množstvo bytov s malou obytnou plochou, takže ich obyvatelia spálňu často umiestňujú do najmenšej izby. Dvôvod je jednoduchý: Veď tam trávime málo času! Ak bývate v panelovom byte, potom dobre viete, že rozhodnutie, kam dať spálňu je asi to najľahšie. Väčšinou toto..

Interiér a nábytok

Nábytok a samotné zariadenie interiéru azda najvýraznejšie hovorí o povahe a osobnosti majiteľa domu. Je dôležité dobre sa rozhodnúť, ktoré materiály použijeme, aký bude výber farieb a konečné rozmiestnenie vecí. Častokrát bojujeme aj s rozhodnutím, či je výhodnejšie pri zariaďovaní svojho príbytku zakúpiť hotový nábytok priamo v predajni a prispôsobovať ho do svojich misetností postupne, alebo si ho dať urobiť na mieru. Nie sú to jednoduché otázky, preto je nutné sústredenie, aby ste mali vo svojom dome pocit pokoja a pohody.Materiály na výrobu nábytkuVšetci..

Exekučný predaj nehnuteľnosti v dražbe II.

-->-->--> S priateľom sme sa rozhodli kúpiť rodinný dom s tým, že polovica bude napísaná na neho a druhá polovica na mňa. Moja otázka znie, v prípade, že by priateľ ako živnostník skrachoval, môžem prísť v exekútorskej dražbe o svoju časť domu ? Ako to právne ošetriť a ako prebieha taký exekučný predaj? Ďakujem za odpoveď.Oľga M., KremnicaZačiatok článku - Exekučný predaj nehnuteľností v dražbe I.Udelenie príklepu a vznesenie námietokPo tom, ako sú splnené všetky zákonné predpoklady na vyhlásenie dražby - vydanie dražobnej vyhlášky,..

Dohoda o vysporiadaní vlastníckeho práva

Vlastnícke právo je právom absolútnym, pôsobí erga omnes (voči všetkým) a je nepremlčateľné. Právna úprava vlastníckeho práva je upravená nielen ústavou ale najmä zákonom č. 40/1964 Zb. Občianskym zákonníkom. Vlastník je v medziach zákona oprávnený predmet svojho vlastníctva držať, užívať, požívať jeho plody a úžitky a nakladať s ním. Rovnaké práva a povinnosti majú všetky subjekty vlastníckeho práva, a to tak fyzické osoby, ako právnické osoby, ako aj štát, ak je účastníkom občianskoprávnych vzťahov. Rovnaké postavenie vlastníkov vyplýva..

Nebytové priestory - ich nájom a podnájom

Napriek skutočnosti, že otázka nájmu je upravená v základnom občianskoprávnom kódexe - v Občianskom zákonníku - tento prenechal osobitnú právnu úpravu nájmu a podnájmu nebytových priestorov zákonu č. 116/1990 Zb. o nájme a podnájme nebytových priestorov v znení neskorších predpisov (v texte ako “ZNP”). Osobitná zákonná úprava sa vzťahuje na nebytové priestory, ktorými sú miestnosti alebo súbory miestností, ktoré podľa rozhodnutia stavebného úradu sú určené na iné účely ako na bývanie. Medzi nebytové priestory tiež patria byty, pri ktorých..

Daň z nehnuteľností

Čo je to daň z nehnuteľností?Vyrubenie daneKto je to daňovník?Predmet daneVýška sadzby daneNovinkyProblematika dane z nehnuteľností je upravená v zákone č.582/2004 Z. z.o miestnych daniach a miestnom poplatku za komunálne odpady a drobné stavebné odpady (ďalej len "zákon"). V podstate sa teda už tri roky zachováva v pôvodnom stave. Každý rok sa ale dejú jemné úpravy.Čo je to daň z nehnuteľností?  Zákon rozlišuje 3 druhy dane z nehnuteľností:daň z pozemkov,daň zo stavieb,a daň z bytov (kam patria pre účely dane i nebytové priestory v bytovom..

Vývoj cien bytov v Bratislave v roku 2008

Skoro každého, ktorý či už má byt alebo si ho ešte len plánuje obstarať, zaujíma vývoj cien bytov a hlavne prognóza do budúcnosti. Prvé sa dá ukázať na základe zozbieraných údajov, druhé sa dá v súčasnosti len veľmi obtiažne predpovedať.Pozrime sa teda, čo sa na trhu s bratislavskými bytmi dialo od januára 2008 po čiastočnom cca mesačnom (vianočnom) útlme, ktorý nastal po zatiaľ najväčšom realitnom boome na Slovensku v jeseni 2007, kedy boli ceny za meter štvorcový starých bytov v hlavnom meste drahšie ako ceny za meter štvorcový v novostavbách.Realitný..

Vlastníte nehnuteľnosť? Nezabudnite na poistenie.

Ako sa stanovuje poistná suma?Kedy je poistenie povinné?Poistenie obytných budovPoistenie domácnostiRozhovor s riaditeľom úseku neživotného poistenia Ing. Martinom GergelymPrečo by si majitelia bytov a domov mali nechať poistiť svoj majetok?Aké druhy poistenia odporúčate klientom, čo sa týka nehnuteľností?Existujú nehnuteľnosti, ktoré jednoducho poistiť nemožno - nevzťahuje sa na nich žiaden druh poistenia?Aký je rozdiel medzi jednotlivými druhmi poistenia, čo sa týka nehnuteľností?Ako má postupovať klient, ktorý si chce nechať poistiť domácnosť alebo nehnuteľnosť?Každý..