Obchodné podmienky

ktoré stanovujú pravidlá medzi:

spoločnosťou Kompletný TRH nehnuteľností, s.r.o.
(ďalej len "prevádzkovateľ")

a

používateľom služieb internetového portálu www.trh.sk
(ďalej len "používateľ").

Článok 1.
Základné pojmy

1.1 Služba
Pre účely týchto Obchodných podmienok sa službou rozumie poskytovanie prístupu a využívanie funkcií na internetovom portáli www.TRH.sk

1.2 Prevádzkovateľ
Prevádzkovateľom služieb je spoločnosť Kompletný TRH nehnuteľností, s.r.o., IČO: 35 721 197, Drotárska cesta 102, 811 02 Bratislava, zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I., oddiel: Sro, vložka č. 14967/B

1.3 Používateľ
Požívateľom služieb je každá fyzická a právnická osoba, ktorá využíva služby internetového portálu www.TRH.sk.

Článok 2.
Uverejnený obsah

  1. Všetok obsah internetového portálu www.TRH.sk (zahŕňajúci - nie však limitovaný na - články, fotografie, obrázky, ilustrácie, audio alebo video klipy, webdizajn, programovacie skripty alebo kódy) podlieha zákonu č. 618/2003 Z. z. autorský zákon v platnom znení a ostatným všeobecne záväzným právnym predpisom a je majetkom prevádzkovateľa, resp. jeho zmluvných partnerov.
  2. Pokiaľ nie je inde stanovené inak, používateľ nesmie šíriť, podieľať sa na šírení či predaji obsahu internetového portálu www.TRH.sk.

Článok 3.
Práva a povinnosti používateľa a prevádzkovateľa

  1. Za obsah uverejnených inzerátov, reklamných bannerov, profilu používateľa, blogov či diskusných príspevkov nesie plnú zodpovednosť používateľ. Prevádzkovateľ nemá povinnosť skúmať tento obsah, konkrétne skúmať, či nepoškodzuje záujmy tretích osôb. Za nároky tretích osôb, ktoré by v tejto súvislosti boli voči prevádzkovateľovi vznesené, zodpovedá výhradne používateľ, ktorý sa zaväzuje tieto nároky znášať v celom rozsahu.
  2. Pokiaľ sú v rámci zverejneného obsahu používané ochranné registrované značky, dáva prevádzkovateľovi automaticky používateľ povolenie k používaniu týchto značiek. Používateľ týmto zaručuje, že má oprávnenie používať tieto ochranné značky, a prevádzkovateľ nemá povinnosť ďalej túto vec skúmať.
  3. Používateľ sa zaväzuje, že nebude uverejňovať obsah, ktorý je urážlivý či klamlivý, je v rozpore s platnými právnymi predpismi, dobrými mravmi, či so všeobecne platnými morálnymi princípmi.
  4. Používateľ sa zaväzuje, že žiadne z uverejnených informácií úmyselne nevyplnil nepravdivo. Zároveň sa zaväzuje, že nebude uverejňovať informácie, o ktorých si je v čase uverejnenia vedomý, že nie sú aktuálne.
  5. Používateľ sa zaväzuje, že u inzerátov, v časti venovanej fotografiám nehnuteľnosti, nebude uverejňovať taký obrazový materiál, ktorý bezprostredne nesúvisí s ponúkanou nehnuteľnosťou (napr. logo spoločnosti, resp. akýkoľvek reklamný materiál). Používateľ sa ďalej zaväzuje, že nebude tú istú nehnuteľnosť inzerovať vo viac ako jednom inzeráte v priebehu 1 mesiaca. Viac krát mazať, prípadne archivovať a následne pridávať tú istú nehnuteľnosť je zakázané.
  6. Používateľ sa zaväzuje, že v diskusných príspevkoch nebude uverejňovať žiaden reklamný text alebo ich iným spôsobom využívať na komerčné účely.
  7. Používateľ sa zaväzuje, že na portáli www.TRH.sk nebude konať s úmyslom spôsobiť škodu inému používateľovi.
  8. Na portáli www.TRH.sk sa môžu zaregistrovať tri typy používateľov: Súkromná osoba, Realitná kancelária a Iná právnicka osoba. Ako Súkromná osoba sa na portáli môžu zaregistrovať výhradne fyzické osoby. Súkromná osoba má právo na portáli www.TRH.sk zverejňovať naraz maximálne tri aktívne inzeráty, používatelia Realitná kancelária a Iná právnicka osoba nemajú maximálny počet inzerátov limitovaný.
  9. Prevádzkovateľ má právo nezverejniť prípadne odstrániť taký obsah, ktorý porušil ustanovenia v článku 3 bod 3., 4., 5., 6. a 7. Zároveň si prevádzkovateľ vyhradzuje právo odstrániť akýkoľvek obsah, o ktorom usúdi, že negatívne ovplyvňuje služby poskytované ostatným používateľom. Pri porušení týchto ustanovení má prevádzkovateľ právo odmietnuť používateľovi prístup na internetový portál www.TRH.sk. Pokiaľ je to možné, prevádzkovateľ používateľa o týchto skutočnostiach vopred písomne alebo telefonicky upovedomí.

Článok 4.
Reklamácia

  1. Prevádzkovateľ ručí za čo najlepšie poskytnutie služieb.
  2. Používateľ má právo reklamovať chybu, ktorá sa vyskytla na strane prevádzkovateľa.
  3. Používateľ je zároveň oprávnený v rámci reklamačného postupu požadovať primeranú náhradu škody, ktorá mu chybou na strane prevádzkovateľa vznikla, alebo žiadať primeranú zľavu z ceny.
  4. Lehota pre uplatnenie reklamácie je najneskôr 14 dní odo dňa, keď používateľ chybu zistil, alebo mohol, s prihliadnutím na okolnosti, zistiť.
  5. Reklamáciu je používateľ oprávnený uskutočniť prostredníctvom pošty, faxom alebo e-mailom. Prevádzkovateľ sa zaväzuje oznámiť výsledok reklamácie do 30 dní odo dňa je prevzatia.
  6. Chybou na strane prevádzkovateľa sa okrem iného rozumie aj nefunkčnosť jeho služieb, ktoré sa týkajú objednávky Používateľa, a to po dobu dlhšiu než 12 hodín v ktorýkoľvek deň v čase od 6:00 do 22:00.
  7. Zľava z ceny sa uplatňuje formou dobropisu alebo ponúknutia kompenzácie vo forme dohodnutej vzájomne, ale len na tú pomernú časť plnenia, na ktorú nie je uplatňovaná reklamácia.

Článok 5.
Záverečné ustanovenia

5.1 Mlčanlivosť, ochrana údajov
  1. Zmluvné strany sa zaväzujú neposkytovať informácie získané v rámci spolupráce tretím osobám.
  2. Prevádzkovateľ sa zaväzuje, že on a jeho oprávnené osoby, ktorí pri výkone svojej práce prichádzajú do styku s osobnými údajmi používateľa, budú zachovávať mlčanlivosť o nich podľa § 18 ods. 2 zákona č. 428/2002 o ochrane osobných údajov v informačných systémoch, a nevyužijú ich pre osobnú potrebu a sprístupnenie tretím osobám bez súhlasu používateľa.
5.2 Záruky pri prístupe k službám prevádzkovateľa
  1. Prevádzkovateľ zaručuje dostupnosť dát zodpovedajúcu obvyklému technickému štandardu. Používateľ si však musí byť vedomý toho, že v súlade so súčasnou úrovňou technických zariadení nie je možné vždy zabezpečiť bezchybnú dostupnosť údajov. Rovnako neručí prevádzkovateľ za prípady, keď sú dáta nedostupné bez jeho zavinenia:
    • Pri použití nevhodného software alebo hardware
    • Poruchami komunikačných sietí iných poskytovateľov
    • Výpadkom služby u poskytovateľa pripojenia k internetu
    • Neúplnou alebo neaktualizovanou ponukou na tzv. proxy serveroch komerčných a nekomerčných poskytovateľov pripojenia k internetu a ďalších online služieb
    • Výpadkom nášho serveru, ktorý netrvá dlhšie než 12 hodín v ktorýkoľvek deň v čase od 6:00 do 22:00.
5.3 Ostatné
  1. Všetky zmeny a dodatky ku obchodným podmienkam vyžadujú písomnú formu. Všetky vzťahy neupravené Obchodnými podmienkami spoločnosti Kompletný TRH nehnuteľností, s.r.o. sa riadia platnými právnymi predpismi SR. V prípade sporu, ktorý sa nepodarí vyriešiť medzi prevádzkovateľom a používateľom dohodou, je príslušnosť súdu určená podľa Občianskeho súdneho poriadku.
  2. Prevádzkovateľ je oprávnený tieto Obchodné podmienky jednostranne zmeniť. Nové znenie Podmienok používania je Prevádzkovateľ povinný zverejniť najneskôr 15 pracovných dní pred ich účinnosťou.
  3. Prevádzkovateľ je oprávnený zasielať používateľom informačné a propagačné materiály. Zaväzuje sa však po výzve zo strany používateľa upustiť od zasielania týchto informácií danému používateľovi.

Tieto obchodné podmienky sú platné od 1.7.2012

Späť

Prístupová cesta k nehnutelnosti - predchádzanie problémom ohľadom nehnuteľnosti

Kúpa pozemku je úkon, ktorý si vyžaduje pozornosť a obozretnosť oboch zainteresovaných strán; je pomerne ľahké dopustiť sa chýb, ktoré sa spätne nedajú napraviť a ak prehliadneme isté skutočnosti, je možné nielen to, že vzniknú okolnosti, ktoré výrazne znížia cenu predmetného pozemku, ale i to, že vznikne patová situácia, výsledkom ktorej bude jeho nevyužiteľnosť, ktorá vyústi do následnej nepredajnosti. Bratislava ale aj iné mestá sú toho príkladom. Opäť teda platí, že je nutné zodpovedne preveriť nielen každý detail kúpnopredajnej zmluvy,..

Ako využiť úložný priestor Ako využiť úložný priestor

Výber nábytku Ak sa rozhodnete pre jednu alebo druhú možnosť, musíte toto rozhodnutie brať ako stav na niekoľko rokov. Do úvahy by ste mali brať aj fakt, či svoje úložné priestory riešite v byte, v ktorom chcete stráviť zvyšok svojho života, alebo ho beriete ako „prestupnú stanicu“ pokiaľ sa vám nerozrastie rodina. Ak by ste totiž uvažovali, že v budúcnosti chcete svoj štartovací byt predať, tak by vám mohli skôr vyhovovať sektorové skrine, ktorých sa môžete kedykoľvek zbaviť a pri sťahovaní do nového bytu vám nebude ľúto vyhodených peňazí za..

Ako si spálňu zariadiš, tak budeš spať

Prvoradou úlohou spálne je, aby sme sa v nej cítili dobre. Má nám spolu s posteľou poskytnúť oddych a regeneráciu. V žiadnom prípade by nemala slúžiť ako sklad, či odkladací priestor pre nadbytočné veci a pôsobiť pri tom preplneným dojmom. Výstavba panelových domov nám však zanechala množstvo bytov s malou obytnou plochou, takže ich obyvatelia spálňu často umiestňujú do najmenšej izby. Dvôvod je jednoduchý: Veď tam trávime málo času! Ak bývate v panelovom byte, potom dobre viete, že rozhodnutie, kam dať spálňu je asi to najľahšie. Väčšinou toto..

Timesharing - atypická forma nájmu nehnuteľností

Iste sa už mnohí z vás, vážení čitatelia, stretli s novinkou na našom trhu, a to s dovolenkovými pobytmi, ktoré si záujemcovia tak povediac predplatili aj na obdobie niekoľkých rokov. Ide o timesharing, o právny inštitút pôvodne pochádzajúci spoza Atlantického oceánu, ktorého základy u nás sú dané najmä právom Európskej únie. Timesharing v práve EÚ a SRPrávnym rámcom pre oblasť nájmu práva na tzv. sezónne, alebo, aby sme sa vyjadrovali v súlade so znením právnych textov, práva užívať budovu alebo jej časť v časovo vymedzených úsekoch, je..

Nekvalitné zateplenie fasády

 Spoluvlastníci prerábame fasádu na dome, na čo sme si objednali stavebnú firmu. Máme s ňou uzatvorenú zmluvu o diele, kde sa uvádza deň, kedy mali začať a kedy odovzdať hotovú robotu. Aj hodnotu a zloženú zálohu. Práca mala byť hotová už pred dvoma týždňami, my však máme dom len oblepený polystyrénom a problém, aby sem robotníci vôbec prišli. Telefonujem im každý deň a oni vždy hovoria, že prídu, čo sa stane len zriedka. Spolumajiteľ firmy, ktorý nám mal dodať plastové okná sa do toho zapojil tiež, bol zhrozený, že v akom stave to máme spravené...

Základné povinnosti prenajímateľov - všeobecná právna úprava

Nájomné vzťahy bývajú v praxi značne komplikované, nakoľko účastníci zmluvného vzťahu nedostatočným spôsobom upravili svoje vzájomné vzťahy v súvislosti s nájmom - práva povinnosti. Často zo strany prenajímateľov dochádza k porušeniam zákona ohľadne nájmu, pričom nájomcovia vychádzajú v danom dôsledku skrátka. Vzhľadom na viaceré vaše otázky na danú problematiku, vážení čitatelia, vám poskytujeme náhľad do základných povinností prenajímateľov. Základnou právnou úpravou nájmu je Občiansky zákonník v ust...

Nehnutelnosti ...

Ako bezpečne platiť pri kúpe nehnutelnosti a aké riziká hrozia pri platení hotovosťou za nehnuteľnosti?

Kúpa nehnutelnosti predstavuje z pohľadu bežného človeka pomerne zásadný krok. Ceny nehnuteľností sa totiž pohybujú v desiatkach, niekedy až stovkách tisícoch eur, a preto je na mieste zachovať čo najvyššiu možnú mieru opatrnosti s úhradou kúpnej ceny. Pre zachovanie spomenutej opatrnosti je pritom nevyhnutné poznať aspoň základné princípy prevodu nehnuteľnosti.   Prevod vlastníckeho práva k nehnuteľnosti Kúpa nehnuteľnosti sa realizuje na základe kúpnej zmluvy, avšak samotný podpis kúpnej zmluvy ešte neznamená nadobudnutie..

Prečo a ako si správne poistiť nehnuteľnosť

Stalo sa Vám už, že ste počuli o niekom kto prišiel o svoj dom alebo byt? Nečakané nehody ako prasknuté potrubie, požiar alebo spadnutý strom na strechu sa môžu pripliesť do života každému. Každý z Nás si svoju nehnuteľnosť necháva poistiť z rôznych dôvodov. Najčastejšími pocitmi, ktoré nami hýbu sú strach, chtíč po pocite istoty a bezpečia, alebo pre niektorých dokonca prestíž. Sú ale tieto pocity hodné toho, aby sme pravidelne platili sumu, za ktorú snáď nikdy nebudeme musieť vyžadovať protislužbu? ÁNO. Každému..


Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies.