Obchodné podmienky

ktoré stanovujú pravidlá medzi:

spoločnosťou Kompletný TRH nehnuteľností, s.r.o.
(ďalej len "prevádzkovateľ")

a

používateľom služieb internetového portálu www.trh.sk
(ďalej len "používateľ").

Článok 1.
Základné pojmy

1.1 Služba
Pre účely týchto Obchodných podmienok sa službou rozumie poskytovanie prístupu a využívanie funkcií na internetovom portáli www.TRH.sk

1.2 Prevádzkovateľ
Prevádzkovateľom služieb je spoločnosť Kompletný TRH nehnuteľností, s.r.o., IČO: 35 721 197, Drotárska cesta 102, 811 02 Bratislava, zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I., oddiel: Sro, vložka č. 14967/B

1.3 Používateľ
Požívateľom služieb je každá fyzická a právnická osoba, ktorá využíva služby internetového portálu www.TRH.sk.

Článok 2.
Uverejnený obsah

  1. Všetok obsah internetového portálu www.TRH.sk (zahŕňajúci - nie však limitovaný na - články, fotografie, obrázky, ilustrácie, audio alebo video klipy, webdizajn, programovacie skripty alebo kódy) podlieha zákonu č. 618/2003 Z. z. autorský zákon v platnom znení a ostatným všeobecne záväzným právnym predpisom a je majetkom prevádzkovateľa, resp. jeho zmluvných partnerov.
  2. Pokiaľ nie je inde stanovené inak, používateľ nesmie šíriť, podieľať sa na šírení či predaji obsahu internetového portálu www.TRH.sk.

Článok 3.
Práva a povinnosti používateľa a prevádzkovateľa

  1. Za obsah uverejnených inzerátov, reklamných bannerov, profilu používateľa, blogov či diskusných príspevkov nesie plnú zodpovednosť používateľ. Prevádzkovateľ nemá povinnosť skúmať tento obsah, konkrétne skúmať, či nepoškodzuje záujmy tretích osôb. Za nároky tretích osôb, ktoré by v tejto súvislosti boli voči prevádzkovateľovi vznesené, zodpovedá výhradne používateľ, ktorý sa zaväzuje tieto nároky znášať v celom rozsahu.
  2. Pokiaľ sú v rámci zverejneného obsahu používané ochranné registrované značky, dáva prevádzkovateľovi automaticky používateľ povolenie k používaniu týchto značiek. Používateľ týmto zaručuje, že má oprávnenie používať tieto ochranné značky, a prevádzkovateľ nemá povinnosť ďalej túto vec skúmať.
  3. Používateľ sa zaväzuje, že nebude uverejňovať obsah, ktorý je urážlivý či klamlivý, je v rozpore s platnými právnymi predpismi, dobrými mravmi, či so všeobecne platnými morálnymi princípmi.
  4. Používateľ sa zaväzuje, že žiadne z uverejnených informácií úmyselne nevyplnil nepravdivo. Zároveň sa zaväzuje, že nebude uverejňovať informácie, o ktorých si je v čase uverejnenia vedomý, že nie sú aktuálne.
  5. Používateľ sa zaväzuje, že u inzerátov, v časti venovanej fotografiám nehnuteľnosti, nebude uverejňovať taký obrazový materiál, ktorý bezprostredne nesúvisí s ponúkanou nehnuteľnosťou (napr. logo spoločnosti, resp. akýkoľvek reklamný materiál). Používateľ sa ďalej zaväzuje, že nebude tú istú nehnuteľnosť inzerovať vo viac ako jednom inzeráte v priebehu 1 mesiaca. Viac krát mazať, prípadne archivovať a následne pridávať tú istú nehnuteľnosť je zakázané.
  6. Používateľ sa zaväzuje, že v diskusných príspevkoch nebude uverejňovať žiaden reklamný text alebo ich iným spôsobom využívať na komerčné účely.
  7. Používateľ sa zaväzuje, že na portáli www.TRH.sk nebude konať s úmyslom spôsobiť škodu inému používateľovi.
  8. Na portáli www.TRH.sk sa môžu zaregistrovať tri typy používateľov: Súkromná osoba, Realitná kancelária a Iná právnicka osoba. Ako Súkromná osoba sa na portáli môžu zaregistrovať výhradne fyzické osoby. Súkromná osoba má právo na portáli www.TRH.sk zverejňovať naraz maximálne tri aktívne inzeráty, používatelia Realitná kancelária a Iná právnicka osoba nemajú maximálny počet inzerátov limitovaný.
  9. Prevádzkovateľ má právo nezverejniť prípadne odstrániť taký obsah, ktorý porušil ustanovenia v článku 3 bod 3., 4., 5., 6. a 7. Zároveň si prevádzkovateľ vyhradzuje právo odstrániť akýkoľvek obsah, o ktorom usúdi, že negatívne ovplyvňuje služby poskytované ostatným používateľom. Pri porušení týchto ustanovení má prevádzkovateľ právo odmietnuť používateľovi prístup na internetový portál www.TRH.sk. Pokiaľ je to možné, prevádzkovateľ používateľa o týchto skutočnostiach vopred písomne alebo telefonicky upovedomí.

Článok 4.
Reklamácia

  1. Prevádzkovateľ ručí za čo najlepšie poskytnutie služieb.
  2. Používateľ má právo reklamovať chybu, ktorá sa vyskytla na strane prevádzkovateľa.
  3. Používateľ je zároveň oprávnený v rámci reklamačného postupu požadovať primeranú náhradu škody, ktorá mu chybou na strane prevádzkovateľa vznikla, alebo žiadať primeranú zľavu z ceny.
  4. Lehota pre uplatnenie reklamácie je najneskôr 14 dní odo dňa, keď používateľ chybu zistil, alebo mohol, s prihliadnutím na okolnosti, zistiť.
  5. Reklamáciu je používateľ oprávnený uskutočniť prostredníctvom pošty, faxom alebo e-mailom. Prevádzkovateľ sa zaväzuje oznámiť výsledok reklamácie do 30 dní odo dňa je prevzatia.
  6. Chybou na strane prevádzkovateľa sa okrem iného rozumie aj nefunkčnosť jeho služieb, ktoré sa týkajú objednávky Používateľa, a to po dobu dlhšiu než 12 hodín v ktorýkoľvek deň v čase od 6:00 do 22:00.
  7. Zľava z ceny sa uplatňuje formou dobropisu alebo ponúknutia kompenzácie vo forme dohodnutej vzájomne, ale len na tú pomernú časť plnenia, na ktorú nie je uplatňovaná reklamácia.

Článok 5.
Záverečné ustanovenia

5.1 Mlčanlivosť, ochrana údajov
  1. Zmluvné strany sa zaväzujú neposkytovať informácie získané v rámci spolupráce tretím osobám.
  2. Prevádzkovateľ sa zaväzuje, že on a jeho oprávnené osoby, ktorí pri výkone svojej práce prichádzajú do styku s osobnými údajmi používateľa, budú zachovávať mlčanlivosť o nich podľa § 18 ods. 2 zákona č. 428/2002 o ochrane osobných údajov v informačných systémoch, a nevyužijú ich pre osobnú potrebu a sprístupnenie tretím osobám bez súhlasu používateľa.
5.2 Záruky pri prístupe k službám prevádzkovateľa
  1. Prevádzkovateľ zaručuje dostupnosť dát zodpovedajúcu obvyklému technickému štandardu. Používateľ si však musí byť vedomý toho, že v súlade so súčasnou úrovňou technických zariadení nie je možné vždy zabezpečiť bezchybnú dostupnosť údajov. Rovnako neručí prevádzkovateľ za prípady, keď sú dáta nedostupné bez jeho zavinenia:
    • Pri použití nevhodného software alebo hardware
    • Poruchami komunikačných sietí iných poskytovateľov
    • Výpadkom služby u poskytovateľa pripojenia k internetu
    • Neúplnou alebo neaktualizovanou ponukou na tzv. proxy serveroch komerčných a nekomerčných poskytovateľov pripojenia k internetu a ďalších online služieb
    • Výpadkom nášho serveru, ktorý netrvá dlhšie než 12 hodín v ktorýkoľvek deň v čase od 6:00 do 22:00.
5.3 Ostatné
  1. Všetky zmeny a dodatky ku obchodným podmienkam vyžadujú písomnú formu. Všetky vzťahy neupravené Obchodnými podmienkami spoločnosti Kompletný TRH nehnuteľností, s.r.o. sa riadia platnými právnymi predpismi SR. V prípade sporu, ktorý sa nepodarí vyriešiť medzi prevádzkovateľom a používateľom dohodou, je príslušnosť súdu určená podľa Občianskeho súdneho poriadku.
  2. Prevádzkovateľ je oprávnený tieto Obchodné podmienky jednostranne zmeniť. Nové znenie Podmienok používania je Prevádzkovateľ povinný zverejniť najneskôr 15 pracovných dní pred ich účinnosťou.
  3. Prevádzkovateľ je oprávnený zasielať používateľom informačné a propagačné materiály. Zaväzuje sa však po výzve zo strany používateľa upustiť od zasielania týchto informácií danému používateľovi.

Tieto obchodné podmienky sú platné od 1.7.2012

Späť

Nízkoenergetické domy

Energetická hospodárnosť budovEnergetická certifikáciaNízkoenergetický domInštitút pre energeticky pasívne domyV januári 2006 bol na Slovensku prijatý zákon o energetickej hospodárnosti budov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Platnosť nadobúda 1. Januára 2008. Zákon nadväzuje na smernicu Európskeho parlamentu a Rady Európskej únie 2002/91/ES zo 16. decembra 2002 o energetickej hospodárnosti budov, ktorá obmedzuje spaľovanie neobnoviteľných prírodných zdrojov a tým chce prispieť k obmedzeniu tvorby oxidu uhličitého. Cieľom smernice je zlepšenie energetickej..

Ako vyriešiť otázku garáže

Je prirodzené, že pre každého majiteľa auta je starostlivosť o jeho miláčika vysokou prioritou; nejde pritom len o praktickú stránku veci, teda zabezpečiť pre seba a pre rodinu odvoz do práce či do školy, ale je tu aj istá forma "osobného vzťahu". Tento fakt je, pravdaže, individuálny, avšak málokto sa ponad kúpu nového tátoša prenesie bez toho, aby sa pristihol pri intenzívnom uvažovaní o tom, aký vplyv naň bude mať napríklad zlé počasie či ako ho čo najlepšie zabezpečiť, aby v krátkom čase nezmenilo majiteľa.   Riešením týchto praktických..

Rekonštrukcia kúpeľne

Častým problémom pri rekonštrukcii kúpeľne býva na samotnom začiatku odstraňovanie umakartu. Ak sa pri rekonštrukcii kúpeľne rozhodnete pre jeho likvidáciu, musíte sa najprv rozhodnúť o tom, či nová tvár kúpeľne bude kopírovať jej predošlý charakter, alebo sa pustíte do úplne novej vizáže vašej kúpeľne. Ak si vyberiete prvú možnosť, tak odstránením umakartových stien získate väčšiu výšku v miestnosti. Samotné odstránenie umakartových stien trvá len niekoľko hodín, takže z hľadiska úspory času by to nemal byť problém. Prvé komplikácie pri..

Pripravované zmeny v právnych úpravách - novela katastrálneho zákon a zákonov o notároch a advokácii

V súvislosti s pripravovanými zákonmi, ktorými sa majú zmeniť a doplniť katastrálny zákona, zákon o notároch a zákon o advokácii, nastanú mnohé legislatívne zmeny. Prezident SR Ivan Gašparovič podpísal dňa 13.07.2009 okrem iného aj novelu zákona o notároch, ktorá bola schválená 24.6.2009 na 39. schôdzi NR SR. Po podpise by zákonné zmeny mali byť účinné od 1.9.2009. Cieľom navrhovaných právnych úprav je zvýšiť zvýšenie právnu a faktickú istoty zmluvných strán pri prevodoch nehnuteľností, definovať jednoznačného pôvodcu zmluvy o prevode..

Vznik spoločenstva vlastníkov bytov

ZMLUVA O SPOLOČENSTVEKOMPETENCIE SPOLOČENSTVANÁVRH NA ZÁPIS SPOLOČENSTVA DO REGISTRA Časté otázky našich čitateľov sa týkajú výkonu správy domov. Konkrétne ide o otázku, ktorá z foriem výkonu správy je výhodnejšia - či správa uskutočňovaná priamo vlastníkmi bytov a nebytových priestorov alebo správa uskutočňovaná správcom, teda bytovým družstvom, správcovskou spoločnosťou či inou právnickou osobou, prípadne, aké sú kompetencie spoločenstva alebo správcov. Nakoľko ide o širokú tému, odpoveď na túto otázku sa Vám pokúsim podať v tomto, ako aj..

Poplatok za komunálny odpad

Dobrý deň. Som majiteľkou malej chatky neďaleko Banskej Bystrice. Môj manžel zomrel pred ôsmimi rokmi a tak chatku využívam len veľmi zriedkavo, asi 2-3x do roka na pár dní. Patrím k ekologickým chatárom, ktorí produkujú minimum odpadu a ktorí spravidla odvážam z chatovej oblasti späť do mesta. Nevyužívam vlastne odpadové nádoby patriace príslušnej obci, na území ktorej chatka stojí. Napriek tomu musím platiť obci poplatok za odpad. V apríli 2004 som požiadala obec o oslobodenie od poplatkovej povinnosti, avšak do dneška som nedostala žiadnu odpoveď. Naopak,..

Výhody a nevýhody stavebného sporenia

 Pri dnešných finančných pomeroch v spoločnosti je v tejto problematike jasné, že nasporiť na byty pre dve alebo tri deti je v priemernej rodine vecou nie ťažkou, ale nemožnou; na druhej strane by však všetci rodičia veľmi radi zabezpečili svojich potomkov najmä po tejto stránke, aby mali pri štarte do samostatného života vlastnú strechu nad hlavou. Keďže však "odkladaním pod vankúš" nemajú šancu tento problém vyriešiť, mnohí siahajú po produkte vyvinutom presne na tento účel - stavebnému sporeniu. Je už takmer samozrejmosťou, že sa takýto..

Poistenie nehnuteľnosti – nie luxus, ale nevyhnutnosť

Domov je pre každého človeka miestom, ktoré preň predstavuje nielen súkromie a pohodlie, ale najmä bezpečie. To je dôvod, prečo si doň inštalujeme napríklad alarmy - snažíme sa ho urobiť čo najbezpečnejším miestom pre seba a svoju rodinu. Zároveň však tak, ako všetky tieto náležitosti chránia nás, tiež chceme, aby bol nejakým spôsobom chránený aj náš domov; akiste zaváži aj fakt, že sme do jeho budovania vložili nemalú námahu, čas aj finančné prostriedky. Aby teda nehrozila situácia, ktorá by nás o náš domov nejakým spôsobom pripravila bez možnosti..

Máte drahú hypotéku? Vymeňte ju!

Nie ste spokojní s aktuálnymi podmienkami vašej hypotéky? Nahraďte ju Flexihypotékou od VÚB banky s lepšou úrokovou sadzbou a bez poplatku za poskytnutie. Roman zo Senca dostal vo februári po piatich rokoch splácania hypotéky od svojej starej banky oznámenie o novej úrokovej sadzbe. Úrok bol 5,7% ročne, čo bolo približne toľko ako doteraz. Roman však dnes zarába viac, ako v čase, keď si bral úver, a so sadzbou tak nebol spokojný. „Navštívil som preto pobočku VÚB banky a oni ponúkli mi o percento lepší úrok. Nad..


Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies.