Obchodné podmienky

ktoré stanovujú pravidlá medzi:

spoločnosťou Kompletný TRH nehnuteľností, s.r.o.
(ďalej len "prevádzkovateľ")

a

používateľom služieb internetového portálu www.trh.sk
(ďalej len "používateľ").

Článok 1.
Základné pojmy

1.1 Služba
Pre účely týchto Obchodných podmienok sa službou rozumie poskytovanie prístupu a využívanie funkcií na internetovom portáli www.TRH.sk

1.2 Prevádzkovateľ
Prevádzkovateľom služieb je spoločnosť Kompletný TRH nehnuteľností, s.r.o., IČO: 35 721 197, Drotárska cesta 102, 811 02 Bratislava, zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I., oddiel: Sro, vložka č. 14967/B

1.3 Používateľ
Požívateľom služieb je každá fyzická a právnická osoba, ktorá využíva služby internetového portálu www.TRH.sk.

Článok 2.
Uverejnený obsah

  1. Všetok obsah internetového portálu www.TRH.sk (zahŕňajúci - nie však limitovaný na - články, fotografie, obrázky, ilustrácie, audio alebo video klipy, webdizajn, programovacie skripty alebo kódy) podlieha zákonu č. 618/2003 Z. z. autorský zákon v platnom znení a ostatným všeobecne záväzným právnym predpisom a je majetkom prevádzkovateľa, resp. jeho zmluvných partnerov.
  2. Pokiaľ nie je inde stanovené inak, používateľ nesmie šíriť, podieľať sa na šírení či predaji obsahu internetového portálu www.TRH.sk.

Článok 3.
Práva a povinnosti používateľa a prevádzkovateľa

  1. Za obsah uverejnených inzerátov, reklamných bannerov, profilu používateľa, blogov či diskusných príspevkov nesie plnú zodpovednosť používateľ. Prevádzkovateľ nemá povinnosť skúmať tento obsah, konkrétne skúmať, či nepoškodzuje záujmy tretích osôb. Za nároky tretích osôb, ktoré by v tejto súvislosti boli voči prevádzkovateľovi vznesené, zodpovedá výhradne používateľ, ktorý sa zaväzuje tieto nároky znášať v celom rozsahu.
  2. Pokiaľ sú v rámci zverejneného obsahu používané ochranné registrované značky, dáva prevádzkovateľovi automaticky používateľ povolenie k používaniu týchto značiek. Používateľ týmto zaručuje, že má oprávnenie používať tieto ochranné značky, a prevádzkovateľ nemá povinnosť ďalej túto vec skúmať.
  3. Používateľ sa zaväzuje, že nebude uverejňovať obsah, ktorý je urážlivý či klamlivý, je v rozpore s platnými právnymi predpismi, dobrými mravmi, či so všeobecne platnými morálnymi princípmi.
  4. Používateľ sa zaväzuje, že žiadne z uverejnených informácií úmyselne nevyplnil nepravdivo. Zároveň sa zaväzuje, že nebude uverejňovať informácie, o ktorých si je v čase uverejnenia vedomý, že nie sú aktuálne.
  5. Používateľ sa zaväzuje, že u inzerátov, v časti venovanej fotografiám nehnuteľnosti, nebude uverejňovať taký obrazový materiál, ktorý bezprostredne nesúvisí s ponúkanou nehnuteľnosťou (napr. logo spoločnosti, resp. akýkoľvek reklamný materiál). Používateľ sa ďalej zaväzuje, že nebude tú istú nehnuteľnosť inzerovať vo viac ako jednom inzeráte v priebehu 1 mesiaca. Viac krát mazať, prípadne archivovať a následne pridávať tú istú nehnuteľnosť je zakázané.
  6. Používateľ sa zaväzuje, že v diskusných príspevkoch nebude uverejňovať žiaden reklamný text alebo ich iným spôsobom využívať na komerčné účely.
  7. Používateľ sa zaväzuje, že na portáli www.TRH.sk nebude konať s úmyslom spôsobiť škodu inému používateľovi.
  8. Na portáli www.TRH.sk sa môžu zaregistrovať tri typy používateľov: Súkromná osoba, Realitná kancelária a Iná právnicka osoba. Ako Súkromná osoba sa na portáli môžu zaregistrovať výhradne fyzické osoby. Súkromná osoba má právo na portáli www.TRH.sk zverejňovať naraz maximálne tri aktívne inzeráty, používatelia Realitná kancelária a Iná právnicka osoba nemajú maximálny počet inzerátov limitovaný.
  9. Prevádzkovateľ má právo nezverejniť prípadne odstrániť taký obsah, ktorý porušil ustanovenia v článku 3 bod 3., 4., 5., 6. a 7. Zároveň si prevádzkovateľ vyhradzuje právo odstrániť akýkoľvek obsah, o ktorom usúdi, že negatívne ovplyvňuje služby poskytované ostatným používateľom. Pri porušení týchto ustanovení má prevádzkovateľ právo odmietnuť používateľovi prístup na internetový portál www.TRH.sk. Pokiaľ je to možné, prevádzkovateľ používateľa o týchto skutočnostiach vopred písomne alebo telefonicky upovedomí.

Článok 4.
Reklamácia

  1. Prevádzkovateľ ručí za čo najlepšie poskytnutie služieb.
  2. Používateľ má právo reklamovať chybu, ktorá sa vyskytla na strane prevádzkovateľa.
  3. Používateľ je zároveň oprávnený v rámci reklamačného postupu požadovať primeranú náhradu škody, ktorá mu chybou na strane prevádzkovateľa vznikla, alebo žiadať primeranú zľavu z ceny.
  4. Lehota pre uplatnenie reklamácie je najneskôr 14 dní odo dňa, keď používateľ chybu zistil, alebo mohol, s prihliadnutím na okolnosti, zistiť.
  5. Reklamáciu je používateľ oprávnený uskutočniť prostredníctvom pošty, faxom alebo e-mailom. Prevádzkovateľ sa zaväzuje oznámiť výsledok reklamácie do 30 dní odo dňa je prevzatia.
  6. Chybou na strane prevádzkovateľa sa okrem iného rozumie aj nefunkčnosť jeho služieb, ktoré sa týkajú objednávky Používateľa, a to po dobu dlhšiu než 12 hodín v ktorýkoľvek deň v čase od 6:00 do 22:00.
  7. Zľava z ceny sa uplatňuje formou dobropisu alebo ponúknutia kompenzácie vo forme dohodnutej vzájomne, ale len na tú pomernú časť plnenia, na ktorú nie je uplatňovaná reklamácia.

Článok 5.
Záverečné ustanovenia

5.1 Mlčanlivosť, ochrana údajov
  1. Zmluvné strany sa zaväzujú neposkytovať informácie získané v rámci spolupráce tretím osobám.
  2. Prevádzkovateľ sa zaväzuje, že on a jeho oprávnené osoby, ktorí pri výkone svojej práce prichádzajú do styku s osobnými údajmi používateľa, budú zachovávať mlčanlivosť o nich podľa § 18 ods. 2 zákona č. 428/2002 o ochrane osobných údajov v informačných systémoch, a nevyužijú ich pre osobnú potrebu a sprístupnenie tretím osobám bez súhlasu používateľa.
5.2 Záruky pri prístupe k službám prevádzkovateľa
  1. Prevádzkovateľ zaručuje dostupnosť dát zodpovedajúcu obvyklému technickému štandardu. Používateľ si však musí byť vedomý toho, že v súlade so súčasnou úrovňou technických zariadení nie je možné vždy zabezpečiť bezchybnú dostupnosť údajov. Rovnako neručí prevádzkovateľ za prípady, keď sú dáta nedostupné bez jeho zavinenia:
    • Pri použití nevhodného software alebo hardware
    • Poruchami komunikačných sietí iných poskytovateľov
    • Výpadkom služby u poskytovateľa pripojenia k internetu
    • Neúplnou alebo neaktualizovanou ponukou na tzv. proxy serveroch komerčných a nekomerčných poskytovateľov pripojenia k internetu a ďalších online služieb
    • Výpadkom nášho serveru, ktorý netrvá dlhšie než 12 hodín v ktorýkoľvek deň v čase od 6:00 do 22:00.
5.3 Ostatné
  1. Všetky zmeny a dodatky ku obchodným podmienkam vyžadujú písomnú formu. Všetky vzťahy neupravené Obchodnými podmienkami spoločnosti Kompletný TRH nehnuteľností, s.r.o. sa riadia platnými právnymi predpismi SR. V prípade sporu, ktorý sa nepodarí vyriešiť medzi prevádzkovateľom a používateľom dohodou, je príslušnosť súdu určená podľa Občianskeho súdneho poriadku.
  2. Prevádzkovateľ je oprávnený tieto Obchodné podmienky jednostranne zmeniť. Nové znenie Podmienok používania je Prevádzkovateľ povinný zverejniť najneskôr 15 pracovných dní pred ich účinnosťou.
  3. Prevádzkovateľ je oprávnený zasielať používateľom informačné a propagačné materiály. Zaväzuje sa však po výzve zo strany používateľa upustiť od zasielania týchto informácií danému používateľovi.

Tieto obchodné podmienky sú platné od 1.7.2012

Späť

Krb ako symbol domova Krb ako symbol domova

 „Po letných mesiacoch je jeseň v plnom prúde a naše mysle nám pri pohľade na sychravé počasie z poza okna viac blúdia v predstavách o posedení pri rodinnom v kresle. K tejto predstave o idylke čato patrí aj sen o veľkom či malom krbe z ktorého sála teplo do celej miestnosti. Nuž predstava je to pekná, ale čo všetko obnáša jej uskotočnenie si povieme v nasledujúcich riadkoch, aby teplo z vášho nového krbu vám prinášalo príjemne strávené chvíle v chladných mesiacoch.“ Stavebný materiál na krby Predtým ako si do svojho domova vyberieme niektorý zo..

Feng šuej

Placebo efekt alebo pravda?ExteriérOrientácia podľa svetových stránInteriérVchod a chodbaSpálňaVaša kanceláriaKuchyňaObývačkaJedáleňKúpeľňa Čínska kultúra sa snaží v každom smere dodržiavať predovšetkým rovnováhu. O prvkoch Jing a Jang počul už asi každý z nás. Sú vzájomne prepojené, jeden potrebuje druhý na dosiahnutie cieľa. Približne pred dvetisíc rokmi vznikla, ako už iste tušíte, v Číne filozofia Tao, ktorá učí, že na svete nie je nič stále, všetko sa mení a všetko so všetkým súvisí. Zakladateľ taoizmu, staročínsky filozof Lao,..

Svetlo naše každodenné Svetlo naše každodenné

 „Pri predstave čo by mohlo byť pre nehnuteľosť najdôležitejšie aby sa v nej dobre bývalo alebo pracovalo, človeku napadnú mnohé maličkosti a detaily, ktorými by si chcel spríjemniť pobyt v tej ktorej miestnosti pri oddychu či práci. Mnohokrát pritom nemyslíme nato, čo je snáď pre dobrý pocit z bývania najdôležitejšie a napadne nám to až vtedy keď nás „režú“ oči pri zlom osvetlení, či jednoducho nám praskne žiarovka. Zväčša až vtedy začneme uvažovať o tom, či sme pre dobré odsvetlenie urobili naozaj všetko.“Osvetlenie a očiAby sme sa..

Spoločný nájom bytu manželmi a jeho užívanie

Obraciam sa na Vás s touto otázkou: dňa 20.6.1995 som sa stal výlučným užívateľom družstevného bytu v Košiciach, teda bola so mnou spísaná zmluva o nájme bytu. V auguste 1996 som uzavrel manželstvo. Nedávno sme boli právoplatne rozvedení. Bývalá manželka sa z bytu odsťahovala a dňa 20.3.2010 som požiadal príslušnú mestskú časť o zrušenie trvalého pobytu pre bývalú manželku. Dostal som odpoveď, že bývalej manželke nezaniklo užívacie právo k bytu a mojej žiadosti bude vyhovené po predložení právoplatného súdneho rozhodnutia o majetkovo-právnom..

Zastúpenie fyzických osôb pri spravovaní ich nehnuteľného majetku

Pri právnych úkonoch súvisiacich s nehnuteľnosťami je možné dať sa zastúpiť inou fyzickou osobou, príp. právnickou osobou. Občiansky zákonník v danej súvislosti diferencuje medzi zákonným zastúpením a zastúpením na základe tzv. dohody o plnomocenstve. Zákonné zastúpenie Zákonné zastúpenie vzniká na základe zákona alebo rozhodnutia štátneho orgánu. Typickým príkladom zákonného zastúpenia je zastúpenie maloletého dieťaťa. Kto je jeho zákonným zástupcom, ustanovuje zákon č. 36/2005 Z. z. o rodine. Uvedené zastúpenie maloletého..

Komunikácia medzi správcom a vlastníkmi bytov - otázka efektivity

Komunikácia medzi správcom a vlastníkmi bytov - otázka efektivity   „Minulý rok došlo v našom dome ku zmene správy, ktorú pôvodne vykonávalo spoločenstvo vlastníkov. Toto spoločenstvo však stále je registrované ako existujúce. To je pomimo, avšak podstatným problémom je komunikácia so správcovskou spoločnosťou, ktorá spravuje náš dom. V dome, ktorý má dva vchody – predný a zadný - sú vytrhané mnohé svetelné spínače, svetlo možno zapnúť len na niektorých z dvoch poschodí, príp. na prízemí, čo značne komplikuje..

Vlastníte nehnuteľnosť? Nezabudnite na poistenie.

Ako sa stanovuje poistná suma?Kedy je poistenie povinné?Poistenie obytných budovPoistenie domácnostiRozhovor s riaditeľom úseku neživotného poistenia Ing. Martinom GergelymPrečo by si majitelia bytov a domov mali nechať poistiť svoj majetok?Aké druhy poistenia odporúčate klientom, čo sa týka nehnuteľností?Existujú nehnuteľnosti, ktoré jednoducho poistiť nemožno - nevzťahuje sa na nich žiaden druh poistenia?Aký je rozdiel medzi jednotlivými druhmi poistenia, čo sa týka nehnuteľností?Ako má postupovať klient, ktorý si chce nechať poistiť domácnosť alebo nehnuteľnosť?Každý..

Vývoj cien bytov V Bratislave v roku 2007

Analýza cien bytov v Bratislave sa robila z plnohodnotných 13.410 údajov za obdobie od januára do decembra 2007. Priemerná cena m2 bytu v Sk sa vypočítavala bez výrazných odchýliek narúšajúcich trend. Oddelene sa vypočítavali ceny novostavieb od cien starých bytov, aby sa odhalil ich vplyv na rast cien starých bytov. Graf č.1: Tento graf poukazuje na to, že 34% z celkovej ponuky bytov pripadalo na ponuku novostavieb. Toto malo zákonitý vplyv na vývoj celkovej výslednej ceny, ktorú novostavby ťahali nahor.Graf č.2: Tento graf ukazuje, že najväčší podiel na množstve..

Vývoj cien bytov v Bratislave v roku 2008

Skoro každého, ktorý či už má byt alebo si ho ešte len plánuje obstarať, zaujíma vývoj cien bytov a hlavne prognóza do budúcnosti. Prvé sa dá ukázať na základe zozbieraných údajov, druhé sa dá v súčasnosti len veľmi obtiažne predpovedať.Pozrime sa teda, čo sa na trhu s bratislavskými bytmi dialo od januára 2008 po čiastočnom cca mesačnom (vianočnom) útlme, ktorý nastal po zatiaľ najväčšom realitnom boome na Slovensku v jeseni 2007, kedy boli ceny za meter štvorcový starých bytov v hlavnom meste drahšie ako ceny za meter štvorcový v novostavbách.Realitný..


Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies.